پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
35909
-
الف
+

جایگزین سریال شمعدونی مشخص شد

پخش سریال «شمعدونی» یکشنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید.

آخرین قسمت از سریال «شمعدونی»، یکشنبه هفته آینده پخش می‌شود؛ و سریال «دودکش» جایگزین آن خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از روز سه‌شنبه، 31 تیرماه، از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

گفتنی است، آخرین قسمت از سریال «شمعدونی» روز یکشنبه 29 تیرماه پخش خواهد شد؛ و روز دوشنبه 30 تیرماه، پخش سریال‌های طنز شبکه آی‌فیلم بخاطر شهادت حضرت محمد تقی، امام جواد (ع) متوقف و به جای آن، فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» پخش می‌شود. 

سریال «دودکش» از جمله مجموعه‌های طنز تلویزیون است؛ و فیلمنامه آن را "برزو نیک نژاد" و "حسن وارسته" به طور مشترک نوشته‌اند. در این سریال که برای اولین بار در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۲ روی آنتن رفت، بازیگرانی همچون "هومن برق نورد"، "بهنام تشکر"، "نگار عابدی"، "سیما تیرانداز"، "امیرحسین رستمی" و "الناز حبیبی" به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

دودکش، زندگی افرادی را در قالب طنز به تصویر می‌کشد که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. بعضی از آنان به خدا توکل می‌کنند و بعضی دیگر، نگاه‌شان را به دستان دیگران می‌دوزند. در این سریال، فیروز مرد خانواده‌دوست و زحمت‌کشی است که به همراه خانواده و آشنایانش، یک قالی‌شویی را اداره می‌کند؛ اما با پلمپ شدن قالی‌شویی توسط مأموران شهرداری، دردسرهایش دوچندان می‌شود.

سریال «دودکش»، از سه‌شنبه 31 تیرماه، ساعت 23 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌ 7 و 15 روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

چرا «دودکش» هنوز هم مخاطب دارد؟

ببینید: وقتی پژمان ضبط دودکش را به هم زد

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر
عارف د دهقان زاده

سریال دودکش ۱و۲ زیباست لطفا این سریال راپخش کنید